Korduma Kippuvad Küsimused

 

Kas DEBENHAMSi e-poes on müügil samad tooted, mis Debenhamsi tavakauplustes?

Jah, e-poe valikus olevad tooted on saadaval ka tavapoes (v.a üksikud eksklusiivsed brändid, mida saab osta ainult Debenhamsi kauplustest kohapeal). E-poes uueneb kaubavalik iga nädal.

Mis riikidesse saab tellida tooteid?

Tooted saab tellida ainult Eestisse.

Tellides tooteid meie e-poest, on Teil võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise viiside vahel:

Click&Collect

E-poest tellitud kaupu on võimalik kätte saada Debenhamsi* kauplusesse järele tulles. Sama päeva kohaletoimetamine poodi, kui tellimus tehtud enne kell 15:00, hilisemad tellimused väljastame järgmisel päeval (v.a. riigipühad) *Debenhams,Rocca al Mare, Paldiski maantee 102, 13522 Tallinn

DPD kuller

Tõhus, usaldusväärne ja mõistliku hinnaga pakiveoteenus üle Euroopa. Saadetisi toimetatakse esmaspäevast reedeni. Saadetise saabumisest teavitab kuller Teid telefoni teel, saates SMS-sõnumi tarneaknaga. Sõnumi kaudu saate vajadusel muuta kättetoimetamise aega/kohta või suunata pakk Pickup punkti.

DPD Pickup Pakiautomaat

Fikseeritud asukohaga, mugava ligipääsuga ja ööpäevaringselt avatud seade, mis võimaldab Kullerpakke Saatjatelt vastu võtta ning väljastada Saajale. Kullerpaki Saajale väljastamine toimub Uksekoodi alusel. Pickup Pakiautomaadi asukohad on leitavad DPD Veebilehel.

Kui palju maksab kohaletoimetamine?

Ostes üle 45€ väärtuses tooteid on kohaletoimetamine Eestis tasuta. Kohaletoimetamise tasu sõltub paki saatmise viisist - vastava valiku saate teha ostukorvis olevate toodete eest tasumisel. Kogu paki kohaletoimetamist puudutav informatsioon on kättesaadav siit.

Kuidas on mul võimalik tasuda ostu eest?

Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor/Nordea, LHV Pank). Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes.


Kas selleks, et Debenhams e-poest osta, peab mul olema kasutajakonto?

Ei, konto olemasolu ei ole kohustuslik. Kui aga soovite osa saada mitmetest hüvedest siis soovitame ennast registreerida kliendiks. 


Miks ma peaksin e-poes kliendiks registreeruma?

* Võimalus jälgida oma paki teekonda ja varasemaid oste. 

* Kiirem maksmisprotsess järgmiste ostude sooritamisel.

* Võimalus lisada lemmiktooteid oma soovide nimekirja.

* Eripakkumiste saamise võimalus oma e-posti aadressile.

Kas e-poe kliendiks registreerudes on minu isikuandmed kaitstud?

Jah. Teie infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmete töötlusest ja kaitsest saate rohkem lugeda meie Kasutustingimustest. 

Kui turvaline on Debenhamsi e-poes ostlemine?

Oleme muutnud ostude sooritamise meie e-poes kasutajate jaoks võimalikult turvaliseks. Võite kindlad olla, et teie poolt avaldatud andmed on kaitstud ning neid käsitletakse vastavalt andmekaitseseadusele. 

Kas e-poes saab tooteid broneerida?

Kahjuks ei ole e-poes toodete broneerimine võimalik. Soovitame meeldiva toote kohe ostukorvi lisada ja tellimus kinnitada.

Kui kiiresti minu tellimus täidetakse?

Paki kohaletoimetamise kiirus sõltub teie asukohast. Eesti piires jõuab pakk teieni 1-3 tööpäeva jooksul. Paki kohaletoimetamise kohta lugege täpsemalt siit

Kuidas ma saan kaupa tagastada?

E-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada või vahetada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Kui tellitud toote suurus ei sobi, saab selle ümber vahetada sama toote teise suuruse vastu.

Kui kiiresti tagastatakse mulle raha?

Raha tagastamine toimub 14 päeva jooksul ostu sooritanud isiku kontole.

Tagastamise kohta loe täpsemalt siit